torsdag 15 november 2012

Gifyo och Rainlendar


Godmorgon världen! Sitter i mediateket och läser om växternas uppkomst. Börjar inte fören 10.05 egentligen men kan inte ta något annat tåg än 7.40 tåget från Kungsör pga krångel med lämning (blir så när man är bonde och bor långt bort från all civilisation)så har varje torsdag en fet håltimme att plugga på, dock är det finaste vädret någonsin idag så taggar på att de kommer bli en bra dag!. Har laddat hem rainlendar till nya datorn också, alla har väl redan den på sina datorer men ifall ni inte har borde ni skaffa! Det är en supersöt liten kalender som hjälper till att påminna en om vad man har att göra, får plats på skärmen och har massa söta små symboler och färger. Skitbra helt enkelt! 
Insåg att snart är det dags för mattenationella, det är bara 4 veckor tills dess! Lite sjukt att det har gått så jädra snabbt. Snart är halva tvåan färdig, liksom! 
Sitter och gör gifs, alexandra (min källa till allt kul som händer på internet) visade mig en sida som heter gifyo där man spelar in egna gifs och delar dem med folk. Fett kul faktiskt, får släppa fram mina galna inre drag. Har dock inte orkat vara aktiv alls där så har bara 7 gifs än så länge. Här är den senaste; 
Gjorde den som svar till en kommentar en kille skrev som ville att jag skulle följa honom. Hatar sånt, usch. USCHUSCHUSHC: 
Nej men nu ska jag börja läsa lite, fast ja, yolo liksom. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar