söndag 18 november 2012

Keep Calm and Join Migratoria






Helgen har spenderats/spenderas hos älsklingen i hans onepiece med massa bra sällskap och godis. Älskar verkligen att vara här, men så älskade jag verkligen drottes när han bodde där också, så egentligen tror jag att det är att vara med emanuel som jag älskar. Konstigt det där ;) 
Just nu diskar han, jag kollar på ett sånt där pogram med skitiga hem, och äter plopp. Inte den bästa kombon, men ska ändå börja plugga matte nu så då löser det sig av sig självt, men iaf. Helgen har gått åt till att plugga igenom sidorna som jag lyckats glömma och lära mig det som jag inte lärt mig än. Men har även lyckats klämma in lite estetiskt kul emellanåt, har gjort några affischer, en till Migratoria och två förslagsaffischer till Europakåren. Det är sjukt kul och ska nog börja göra sånt här oftare haha! 
Men nu måste jag se ut som jag pluggar så Emanuelbebis inte blir sur, han skulle göra disken så att jag fick pluggtid haha (a) ;) Vi ska ut på stan sen och skämma bort oss lite sådär i efterhand för vår 11 månadersdag. Men puss på er! Hejdå! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar