onsdag 14 november 2012

Lägenhetspepp och saker jag vill ha

Jag vill ha en riktigt stor hög med pengar. Då skulle jag köpa en lägenhet, måla den fin och köpa massa saker att ha i den. Är jättesugen på koppar. HAH! 

Älskar sånna här fåglar, vill ha dem överallt, verkligen helt såld på dem just nu.

Mustasch koppen är ett måste!

Vill ha ett stort fönster ut mot en gata eller en balkong, då skulle jag hänga skira gardiner som skulle fladdra lite lätt när det blåste

Drömfångare med fluffiga fjädrar skulle få hänga lite överallt i små knippen, gärna i fönstret och vid spegeln

Mitt smink skulle få fritt utrymme!

Mitt liv skulle dokumenteras och klistras upp.

Koppkoppkopp

En jordglob är ett måste! Helst en beigebrun, tycker dem är finast (a) 

En karta på väggen är inte helt fel, då kan man drömma sig bort till platser man inte längre har varit på. 

Jättejättegulliga

Mer kopp, heh

MUSTASCH KUDDE!

Skulle antagligen se ut såhär efter ett par dagar bara

Jättefint ljus, mysstämning

Pyssel och knåp överallt. 

ÄLSKAR STICKAT OCH GRÖNBLÅTT. <3

En provdocka i hörnet och halvfärdiga kläder överallt.

Ställa sängen nära fönstrat och kunna titta ut varje morgon. 

Hänga ner små fåglar från taket



En turkosvägg. wantwantwant


2 kommentarer: