onsdag 14 november 2012

Två livsförnödigheter saknas!

Sitter i skolan, har precis haft kemiprov och nu väntar jag på att Alex ska bli klar så att vi kan gå och göra något kul. Eller ja, ska väl till tåget och hon ska på filmmys med helvetesfilmen 120 Days of Sodom. Den är helt sjuk, såg ett klipp ur den igår och ville gråta och låsa in mig själv. Lite grann som när jag ser bilden på oss där uppe. HAH! 
Imorgon firar jag och skrutten 11 månader, men vi skjuter upp firandet tills i helgen, eller ja. Jag åker till Uppsala på fredag natt och kommer tillbaka till strängnäs Måndag morgon. Ser verkligen fram emot det massa, saknar honom så väldigt mycket nu i veckorna!! 
Här är en bild från när vi va på Grönalund i sommras, fett mysigt. Saknar sommaren också, är verkligen inte en vintermänniska. Klart att det kan vara mysigt ibland (ska verkligen fokusera på det mysiga nu framöver) men så mörkt och jobbigt hela tiden. Vill ha min pojke och min sol! Ska försöka kolla lite smått efter en sista minuten resa, hade vart så kuul att bara dra iväg någonstans, se lite nytt och ladda om liksom. Funderar även på att färga håret igen, vilket är lite drygt då jag aldrig är helt nöjd med min hårfärg. Blä. 
Fast just nu är allt riktigt bra egentligen, Hampus kom och joinade mig i väntan på mamma Migratoria och vi sitter och äter lite ihopkladdade kakor ur en burk och kollar facebook. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar