tisdag 13 november 2012

Naglar är kemi i sig självt

Go'kväll. Simpson är på tv nu men jag ska plugga kemi inför provet imorgon så egentligen tittar jag inte. Men det är ett gulligt avsnitt. Älskar scenen när Homer äter den där kebabrullen  i hotellrummet. Relaterbart liksom ;)
Har fått tillbaka min ryggsäck idag igen! Allt mitt smink låg i den så var verkligen jätteskönt hahah (a). Har lite lust att skaffa nya lösnaglar igen också, det är min lillasyster som utnyttjas när jag får lust med sånt, hon har köpt hem en massa skojiga saker och jag agerar gärna försökskanin. Här är några exempel på hur det har sett ut: 

Nej men nu har det gått ett antal minuter sen jag började skriva så MÅSTE VERKLIGEN börja läsa igenom mina anteckningar nu. Lite, jättefrustrerad. Men äsch. Tillbaka till naglar igen, är lite sugen på att skaffa lite urgulliga naglar, med massa pruddelutter på, hade vart jättekul att pröva haha! :) 


Och med den videon lämnar jag er! Kemiplugg, tårar och blod väntar mig. + Men ska försöka fokusera på Alex filmmyskväll imorgon. Awsome!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar